Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Primaria Sahateni

Judetul Buzau

Rezultatul selecției dosarelor de înscriere la concursul de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Evidenta persoanei

Având în vedere ca termenul de depunere a dosarelor de înscriere la concursul de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Evidenta persoanei a fost 06.08.2024 si ținând cont de prevederile anexei 10 din OUG 57/2019, cu modificările si completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale selecției dosarelor de înscriere:

 

Nr. crt.

Numele și prenumele candidatului

Funcția publică

Instituția sau autoritatea publică

Rezultatul selecției dosarelor

Motivul

respingerii

dosarului

1.

5904

Inspector clasa I grad profesional asistent

PRIMARIA

SĂHĂTENI

ADMIS

-

2.

6009

Inspector clasa I grad profesional asistent

PRIMARIA

SĂHĂTENI

ADMIS

-

3.

6244

Inspector clasa I grad profesional asistent

PRIMARIA

SĂHĂTENI

RESPINS

Lipsa aviz psihologic Lipsa dovada vechime in specialitatea studiilor

4.

6311

Inspector clasa I grad profesional asistent

PRIMARIA

SĂHĂTENI

RESPINS

Lipsa carnet de munca si/sau adeverința eliberata de angajator ptr perioada lucrata care sa ateste vechimea in specialitatea studiilor

  • Conform art.VII, alin.27 din Ordonanța de Urgenta nr. 121/2023 pentru modificarea si completarea O.U.G. 57/2019 privind Codul Administrativ, precum si pentru modificarea art.III din OUG 191/2022 pentru modificarea si completarea OUG 57/2019 privind Codul Administrativ, candidatii nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație în termen de o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului, care se depune la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor, Adam Eleonora.
  • Candidații declarați admiși vor susține proba scrisă în data de 22.08.2024, ora 10.00, la sediul PRIMĂRIEI COMUNEI SĂHĂTENI
  • Afișat astăzi, 09.08.2024, ora 15.30, la sediul PRIMĂRIEI COMUNEI SĂHĂTENI si pe site-ul Primăriei.

Aplicarea Regulamentului privind gestionarea situaţiilor de urgenţă generate de fenomene meteorologice periculoase având ca efect producerea secetei pedologice, aprobat prin Ordinul nr. 97/63/2020, actualizat inclusiv cu Ordin 293/123/2024

 ÎNSTIINTARE CALAMITATI SECETA PEDOLOGICA - MODEL 2024          

 RAPORT OPERATIV PRIMARII- MODEL 2024

      În conformitate cu prevederile Ordinului nr. 97/63/2020, actualizat, utilizatorii de terenuri cu destinație agricolă înscriși în evidențele APIA, ale căror suprafețe cu culturi agricole au fost afectate de seceta pedologica în procent de peste 30% depun înștiințări scrise la unitatea administrativ-teritorială pe a cărei rază teritorială se află terenul,

  • până cel târziu la data de 1 august inclusiv, pentru culturile agricole înființate în toamnă și
  • până cel târziu la data de 15 august inclusiv, pentru celelalte culturi agricole.

înștiințările vor fi întocmite obligatoriu conform Anexei nr. 1 la Regulamentul aprobat prin Ordinul nr. 97/63/2020, actualizat. Suprafețele parcelelor agricole declarate vor fi conform Cererii de plată 2024 - IP A-Online APIA.

În baza înștiințărilor, comitetul local pentru situații de urgență întocmește în termen de maximum 24 de ore de la înregistrarea înștiințărilor un raport operativ cu pagubele la culturile agricole, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 2 la Regulamentul aprobat prin Ordinul nr. 97/63/2020, actualizat.

Citește mai departe...