Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Primaria Sahateni

Judetul Buzau

PRIMĂRIA COMUNEI SĂHĂTENI, județul BUZĂU, publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 - alin.(2) lit.a) și art. VII alin. (7)/XI din OUG 121/20

Informații concurs

Tip concurs: Recrutare pe funcție publică de execuție vacantă în afara Agenției

Data de susținere a probei scrise: 16.10.2024 11:00:00

Data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.

Locația de desfășurare a concursului: SEDIU PRIMARIA COMUNEI SAHATENI

Stare concurs: Programat

Observații suplimentare: Perioada de depunere a dosarelor: 12.09.2024 - 01.10.2024 Persoana de contact: Adam Eleonora, inspector superior Telefon: 0238794137, Fax: 0238794137 E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Data afișării: 12.09.2024 10:00:00

Informații posturi scoase la concurs

— Inspector - URBANISM, AMENAJAREA TERIT. , AUT. IN CONSTR.

DESCRIERE POST

Clasa: I

Grad: asistent

Tip compartiment: COMPARTIMENT

Denumire compartiment: URBANISM, AMENAJAREA TERIT. , AUT. IN CONSTR.

Condiții pentru ocuparea postului

Conținutul dosarului de concurs și modalitatea de înscriere la concurs

Condiții de ocupare a unei funcții publice potrivit art. 465 din Codul administrativ

Pentru Inspector, Clasa I, Grad asistent, COMPARTIMENT URBANISM, AMENAJAREA TERIT. , AUT. IN CONSTR.

 

Studii:

- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă

Domenii de studiu: Arhitectură și urbanism (Ramura de știință), Inginerie civilă (Ramura de știință)

Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 1 an

Durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/saptamâna

Perfecționări (specializări):

Se menționează, dacă este cazul, condiția prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g) din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, cu privire la dovedirea prin certificat, sau, după caz, prin alt tip de document, a absolvirii unei perfecționări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcții publice:

Cunoștințe teoretice în domeniul tehnologiei informației (necesitate și nivel de cunoaștere):

Se completează în cazul în care pentru ocuparea funcției publice este necesară deținerea cunoștințelor teoretice în domeniul tehnologiei informației, cu precizarea nivelului de certificare similar celui de tip ECDL/ICDL:

Cerințe specifice:

Se menționează, dacă este cazul, condiția prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g indice 2 și alin. (2) din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, cu privire la obținerea unui/unei aviz/autorizații prevăzut/prevăzute de lege, cu respectarea prevederilor legislației specifice cu privire la îndeplinirea condiției:

Bibliografie și tematică

Bibliografie și tematică pentru Inspector, Clasa I, Grad asistent, COMPARTIMENT URBANISM, AMENAJAREA TERIT. , AUT. IN CONSTR.

  1. Constituția României, republicată

cu tematica Constituția României, republicată

  1. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare

cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare

  1. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare

cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare

  1. Partea I, titlul I și titlul II ale părții a ll-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a Vl-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare • Completări: Partea a III -a - Administrația publică locală

Partea a V-a - Reguli specifice privind proprietatea publică și privată a statului sau a unităților administrativ -teritoriale

Partea a Vll-a , Titlul I - Dispoziții generale

Partea a Vll-a , Titlul II - Răspunderea administrativ-disciplinară

cu tematica - Partea I, titlul I și titlul II ale părții a ll-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a Vl-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare

- Partea a III -a - Administrația publică locală

Partea a V-a - Reguli specifice privind proprietatea publică și privată a statului sau a unităților administrativ -teritoriale

Partea a Vll-a , Titlul I - Dispoziții generale

Partea a Vll-a , Titlul II - Răspunderea administrativ-disciplinară

  1. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, cu modificările și completările ulterioare;

cu tematica Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, cu modificările și completările ulterioare - integral

  1. Ordinul nr. 839/2009 pentru aprobarea Nomelor metodologice de aplicare a Legii 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, cu modificările și completările ulterioare;

cu tematica Ordinul nr. 839/2009 pentru aprobarea Nomelor metodologice de aplicare a Legii 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, cu modificările și completările ulterioare - integral

  1. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, cu modificările și completările ulterioare;

cu tematica Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, cu modificările și completările ulterioare - integral

  1. Ordinul nr. 233/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, cu modificările și completările ulterioare;

cu tematica Ordinul nr. 233/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, cu modificările și completările ulterioare - integral

  1. Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările ulterioare;

Atribuții stabilite în fișa postului, precum și alte date necesare desfășurării concursului:

  • primește si verifica documentațiile tehnice, depuse de solicitanti pentru obținerea de autorizatii de construcții si certificate de urbanism in intravilan si extravilan, după care decide asupra cererilor formulate.
  • întocmește si semnează in numele Arhitectului sef certificate de urbanism, autorizatii de construire / desființare si avize solicitate de investitori si de Consiliul Județean Buzău pentru lucrările care sunt in competenta acestuia; •

Stabilește cuantumul taxei pentru certificatul de urbanism si autorizația de construire/ desființare.

  • Participa la recepția la terminarea lucrărilor executatate pe raza comunei, conform competentelor de emitere a autorizației de construire, ca reprezentant at UATC Sahateni si urmărește regularizarea taxei de autorizare a acestora si a timbrului de arhitectura.
  • Efectuează activitatea de verificare si informare privind modificările si completările Legii 50/ 1991 republicata si modificata pentru zona intravilan a comunei Sahateni.
  • urmărește aplicarea intocmai si răspunde de respectarea legalității la eliberarea certificatelor de urbanism si autorizațiilor de construire.
  • se preocupa de obținerea acordurilor si avizelor, conform legislației in vigoare;
  • asigura verificarea si inventarierea anuala sau ori de cate ori este necesar a construcțiilor cu caracter provizoriu si permanent pe raza comunei.
  • emite certificate de urbanism necesare circulației imobilelor si terenurilor.
  • face analiza operativa privind respectarea structurii si conținutului documentelor depuse si restituirea după caz, a documentațiilor necorespunzatoare, in termen de maximum 5 zile de la înregistrarea cererii;
  • analizeaza proiectul depus pentru autorizarea executării lucrărilor, pentru constatarea îndeplinirii tuturor cerințelor si condițiilor cuprinse in avizele obținute de solicitant;
  • se preocupa de intocmirea si emiterea avizelor solicitate prin certificatul de urbanism emise de Primarul comunei Sahateni;
  • urmărește ca beneficiarii de autorizatii de construcții si certificate de urbanism sa achite taxele legale pentru eliberarea acestor documente, precum si regularizarea acestora.
  • asigura solutionarea operativa a cererilor si sesizărilor cetățenilor si diverșilor agenti economici, conform cu legislația in vigoare.
  • întocmește diverse dări de seama statistice, rapoarte si informări diverse si le transmite la cei autorizati sa le primească.
  • Organizează si întocmește baza de date a biroului, in vederea intocmirii băncii de date computerizate.
  • Urmărește echiparea tehnico-edilitara de pe teritoriul administrativ al comunei ;
  • Urmărește realizarea investițiilor social culturale si a lucrărilor publice, rezolvarea problemelor legate de activitatea energetica si de electrificare a comunei.
  • Identifica in teren si face propuneri de intrare in legalitate a imobilelor- case deținute fara acte de proprietate.
  • Tine evidenta tuturor evenimentelor (construcții, mișcări parcelare) pentru intravilan si extravilan.
  • Răspunde de rezolvarea in termen a cererilor, reclamatiilor, sesizărilor si propunerilor cetățenilor rezolva problemele de corespondenta ale compartimentul urbanism , si de asemenea se ocupa de informările către cetateni.

Elaborează i semnează avizele solicitate de Consiliul Județean Buzău pentru construcțiile situate la limita administrativa a comunei Sahateni.

  • urmărește respectarea Regulamentului General de Urbanism si a Planului Urbanistic General;
  • asigura respectarea prevederilor legale privind monumentele istorice, culturale, de arhitectura si a zonelor protejate;
  • întocmește note de constatare in urma verificării in teren a cazurilor sesizate si propune masuri de intrare in legalitate conform legii nr.5O/ 1991, republicata.
  • urmărește pastrarea specificului comunei în domeniul arhitecturii si urbanismului;»
  • Este desemnata in comisiile de recepție la terminarea lucrărilor, din partea primăriei, la toate construqiîle autorizate pe raza comunei Sahateni ;

face parte din comisii de recepție numite prin dispoziția primarului i participa la recepția lucrărilor cu titlu de investitii ale Primăriei Sahateni;

  • tine evidenta la acțiunile de constatare a pagubelor produse de calamitatile naturale (incendii, inundații, seisme, );
  • elaborează rapoarte de specialitate pentru proiectele de hotarari din domeniul urbanismului, amenajării teritoriului, autorizarea construcțiilor :
  • colaborează cu Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara Buzău in vederea asigurării planurilor cadastrale, imobiliare si edilitare pentru comuna Sahateni;
  • monitorizează realizarea masurilor luate pentru buna gospodărire a localității, stabilite prin hotarari ale consiliului local;
  • asigura pastrarea secretului de serviciu si profesional, precum de confidențialitatea datelor si informațiilor ce privesc activitatea compartimentului si documentelor cu care intra in contact.
  • Asigura fundamentarea, elaborarea, aprobarea si realizarea programelor de organizare si de dezvoltare urbanistica a comunei ( plan urbanistic zonal, plan urbanistic de detaliu, plan urbanistic general, studii de specialitate );
  • Executa lucrări pregătitoare si face propuneri privind sistematizarea si urbanizarea comunei Sahateni.
  • întocmește si supune spre aprobare studiile si detaliile de urbanism;
  • colaborează cu unitățile specializate la elaborarea lucrărilor de amenajare a teritoriului, precum si la actualizarea acestora.
  • duce la îndeplinire hotărârile consiliului local si dispozițiile primarului referitoare la urbanism si tine cont de recomandările organelor superioare de indrumare si control;
  • Se îngrijește si răspunde de obținerea avizelor pentru intocmirea si aprobarea PUG si PUD a localității. Răspunde de intocmirea PUD si PUZ pentru terenurile intravilane si obține avizele necesare aprobării acestora de către Consiliul Local.
  • întocmirea si redactarea avizului de oportunitate.
  • Persoana responsabila cu informarea si consultarea publicului care se aplica in cadrul proceselor de elaborare sau revizuire a planurilor de urbanism si de amenajare a teritoriului si se ocupa cu organizarea, desfasurarea informării si consultării publicului, a organizării tuturor etapelor procesului de participare a publicului in cadrul activitatilor de amenajare a teritoriului si de urbanism ce-i revine Primăriei comunei Sahateni, in conformitate cu Regulamnentul local de implicare a publicului in elaborarea sau revizuirea planurilor de urbanism si amenajarea teritoriului si îndeplinește următoarele atribuții :
  1. coordonează redactarea documentului de planificare a procesului de participare a publicului, pe baza Regulamentului loc-al adoptat si in funcție de complexitatea planului de urbanism sau amenajare a teritoriului;
  2. răspunde de redactarea cerințelor specifice care vor fi incluse in documentele de selectare si desemnare a elaboratorului pentru documentațiile de urbanism i amenajare a teritoriului initiate de autoritatea publica locala a comunei Sahateni;
  3. răspunde de redactarea si includerea propunerilor de cerințe specifice necesar a fi incluse în avizul prealabil de oportunitate pentru documentațiile de urbanism initiate de investitori privati, persoane fizice sau juridice, in colaborare cu Compartimentul de Urbanism din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Sahateni;
  4. gestionează activitatile de informare si consultare a publicului pe tot parcursul documentației, pana la aprobare;
  5. este persoana de contact din partea administrației publice locale pentru activitatile de informare si consultare a publicului in privința proiectului respectiv.
  • asigura transmiterea situațiilor certificatelor de urbanism, autorizațiilor de construire/desfiintare (din competenta de emitere a Primăriei comunei Shateni) si a proceselor-verbale de recptie la terminare a lucrărilor către Inspectoratul de Stat în Construcții Buzău.
  • comunica ori de cate ori este necesar valoarea actualizata a lucrărilor finalizate Inspectoratului de Stat in Construcții Buzău, conform legii.
  • completarea registrelor anuale de evidenta a certificatelor de urbanism, a autorizațiilor de construire/desfiintare si lucrărilor de branșamente.
  • propune actionarea in justiție in vederea desființării lucrărilor sau de aducere la starea inițiala a terenurilor si construcțiilor pentru care nu s-au emis autorizatii de construire sau nu au fost respectate prevederile legale;
  • urmărește ducerea la îndeplinire a hotărârilor judecătorești si a dispozițiilor Primarului, precum si a hotărârilor de consiliul privind desființarea construqiilor neautorizate;
  • constata contravenții la normele privind amplasarea si autorizarea construcțiilor si a altor lucrări potrivit dispozițiilor in vigoare;
  • întocmește procesele-verbale de constatare i sancționare a contravențiilor si le prezintă primarului spre semnare.
  • Asigura realizarea tuturor masurilor stabilite prin hotarari ale Consiliului Local sau ale Primarului, pentru tinerea evidentiei domeniului public si privat al comunei Sahateni, conform legii, după inscrierea in evidentele contabile a bunurilor imobile (terenuri si/sau construcții);
  • Constituirea unei baze de date operaționala a evidentei patrimoniului public si privat al Consiliului local al comunei Sahateni, si anume "Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Sahateni, județul Buzău" si Inventarul bunurilor imobile (teren si/sau construcții) care aparțin domeniului privat al comunei Sahateni, județul Buzău";
  • Urmărirea si evidenta mișcărilor de bunuri imobile si mobile din patrimoniu;
  • întocmirea si asigurarea documentațiilor pentru proiecte de hotarare privind patrimoniul public si privat
  • Participarea la inventarierea patrimoniului public si privat, ca membru in comisia speciala de inventariere;
  • Introducerea in evidente a bunurilor recepționate, rezultate in urma finalizării investițiilor după inscrierea in evidentele contabile a bunurilor imobile (terenuri si/sau construcții);
  • Raportări statistice si transmiteri de date altor instituții;
  • Participa la toate acțiunile care vizeaza actualizarea evidentei, administrarea, exploatarea, conservarea si intretinerea domeniului public si privat al comunei Sahateni;
  • Asigura evidenta mișcărilor patrimoniului apartinand primăriei comunei Sahateni;
  • Poate fi desemnata in comisiile de concesionare, vanzari de bunuri; evaluare, predări - primiri de bunuri;
  • Asigura înregistrarea in evidentele unitarii administrativ teritoriale, a terenurilor si construcțiilor care, potrivit dispozițiilor legale, sunt proprietatea comunei Sahateni;
  • Răspunde de solutionarea in termenul prevăzut de lege a corespondentei;