- MODEL CONTRACT EXECUTIE LUCRARI
- MODEL FORMULARE FOLOSITE IN TIMPUL PROCEDURII
Cod CPV: 45316000-5 Lucrări de instalare de sisteme de iluminare si de semnalizare (Rev.2)
Valoarea totala a achiziției: 762 500 lei fara TVA conform Devizului general al investiției.
Cheltuieli lucrări de execuție:
cap 4.1 construcții si instalatii -491.796,85 lei
cap.4.2 montaj utilaje, echipamente tehnologice si funcționale - 0 lei
cap.4.3 utilaje, echipamente tehnologice si funcționale care necesita montaj - 270.703.15 lei
cap.4.6 active necorporale - 0 lei
.
Nu se admite depășirea valorii alocate. Oferta depusa, cu depășirea valorii maxime alocate este considerata inacceptabila. Nu se accepta oferta partial.
Oferta (oferta tehnica si financiara), impreuna cu documentele solicitate, se depune la secretariatul autoritatii contractante (in plic inchis ) : Comuna Sahateni, județul Buzău. Ofertantul are obligația de a prezenta oferta tehnica astfel încât sa se asigure posibilitatea verificării corespondentei ofertei tehnice cu cerințele prevăzute în Caietul de sarcini si ale Proiectului tehnic.
Se va indica, in cadrul ofertei, faptul ca la elaborarea acesteia s-a tinut cont de obligațiile referitoare la condițiile de mediu, social si cu privire la relațiile de munca. Se vor respecta condițiile de mediu, social si cu privire la relațiile de munca pe toata durata de îndeplinire a contractului de servicii. Se va prezenta o declarație pe proprie răspundere in acest sens.(Formular)
Oferta financiara va cuprinde Formularul de oferta si se va prezenta sub forma unui deviz de lucrări, cu respectarea HG 907/2016 si a listelor de cantitati de lucrări.
Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile de termenul limita pentru depunerea ofertelor.
Criteriul de atribuire: CEL MAI BUN RAPORT CALITATE - PREȚ. Detalierea acordării punctajului se regăsește in caietul de sarcini al achiziției.
Prețul ofertei este ferm in lei.
Durata contractului: maxim 90 zile de la semnarea contractului si emiterea ordinului de începere.
Termen limita de depunere a ofertelor: 10.05.2024 ora 1500. Ofertele depuse după ora 1500 nu vor fi luate in considerare, indiferent de modalitatea de transmitere.
Ofertantul va constitui in favoarea autoritatii contractante o garanție de participare în cuantum de 7625 lei.Cont depunere garanție participare:R031TREZ1665006XXX000363.
Garanția de participare se constituie, in conformitate cu prevederile art. 36 din HG nr. 395/2016 actualizata, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în condițiile legii, astfel: a) scrisoare de garanție emisă de o instituție de credit din România sau din alt stat;
b) instrumente de garantare emise în condițiile legii, astfel:
fie de o societate de asigurări care deține autorizație de funcționare emisă in România sau intr-un alt stat - membru al UE și/sau care este înscrisă în registrele publicate pe site-ul A.S.F.. după caz;
fie de o societate de asigurări dintr-un stat terț printr-o sucursală autorizată în România de către A.S.F. In cazul în care ofertantul opteaza pentru constituirea GP prin virament bancar, suma aferenta garanției trebuie virata în contul deschis în acest scop.
Perioada de valabilitate a GP: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Instrumentul de garantare trebuie sa fie irevocabil si sa prevada ca plata GP se va executa necondiționat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declarației acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul depunerii de oferte în asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa menționeze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op. ec. GP emisa in alta limba decât româna va fi insotita de traducerea autorizata in limba româna.
ALTE CERINȚE OFERTANTI :
Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedească o forma de Înregistrare in condițiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in nici una dintre situațiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului.
Se va prezenta Certificatul constatator emis de ORC din care sa reiasa faptul ca ofertantul, are ca obiect de activitate activitatile supuse prezentei achiziții. Acesta trebuie sa mai cuprindă următoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
0 domeniul de activitate principal;
Persoanele cu funcție de decizie sunt: Primar- ALEXANDRU MARIUS, Viceprimar- CONSTANTIN NICOLAE, Secretar - TAMAS GIORGIAN LAURENTIU, Contabil - MATACHE NICOLETA, Consilieri locali: BRATU TIBI-EMIL, CHIORBEACÂ N1COLAIE, DRAGOMIR GICU- GABRIEL, FLORIAN GHEORGHE, GHIDIA ION, ILIE MARIAN, NEAGU GHEORGHE. PAHONȚU FLORENTINA-LILIANA , PETRE GEORGE,POENARU EMILIAN, SOARE LUCA, TEIȘANU MIRCEA, Inspector cu atribuții de achiziții: MIHALACHE ELENA-SILVIA, Consilier juridic FILIP MARIANA.
Persoanele juridice străine vor prezenta orice documente edificatoare (certificate de atestare fiscală, caziere fiscale, alte documente echivalente) eliberate de autoritățile competente ale tarii de origine, prin care sa dovedească faptul ca si-au îndeplinit obligațiile de plata a impozitelor, taxelor și a contribuțiilor la bugetul de stat și local, in conformitate cu legislația tarii de rezidenta a operatorului economic sau a tarii in care acesta este stabilit. Din documentele edificatoare prezentate trebuie sa reiasa lipsa datoriilor restante la momentul prezentării acestora.