PRIMĂRIA COMUNEI SĂHĂTENI, județul BUZĂU, publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 - alin.(2) lit.a) și art. VII alin. (7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ
Recrutare pe funcție publică de execuție vacantă
Data de susținere a probei scrise: 22.08.2024, ora 10:00
Data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.
Locația de desfășurare a concursului: SEDIU PRIMARIA COMUNEI SAHATENI
Stare concurs: Programat
Observații suplimentare:
Perioada de depunere a dosarelor: 18.07.2024 - 06.08.2024
Persoana de contact: Eleonora Adam, Inspector
Telefon: 0238794137, Fax: 0238794137
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Pentru Inspector, Clasa I, Grad asistent, COMPARTIMENT EVIDENTA PERSOANEI
Studii:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă
Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 1 an
Durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/saptamâna
Perfecționări (specializări):
Se menționează, dacă este cazul, condiția prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g) din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, cu privire la dovedirea prin certificat, sau, după caz, prin alt tip de document, a absolvirii unei perfecționări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcții publice:
Cunoștințe teoretice în domeniul tehnologiei informației (necesitate și nivel de cunoaștere):
Se completează în cazul în care pentru ocuparea funcției publice este necesară deținerea cunoștințelor teoretice în domeniul tehnologiei informației, cu precizarea nivelului de certificare similar celui de tip ECDL/ICDL:
Cerințe specifice:
Se menționează, dacă este cazul, condiția prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g indice 2 și alin. (2) din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, cu privire la obținerea unui/unei aviz/autorizații prevăzut/prevăzute de lege, cu respectarea prevederilor legislației specifice cu privire la îndeplinirea condiției:
Bibliografie și tematică
Bibliografie și tematică pentru Inspector, Clasa I, Grad asistent, COMPARTIMENT EVIDENTA PERSOANEI
- Constituția României, republicată cu tematica Constituția României, republicata
- Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare
- Partea I, titlul I și titlul II ale părții a ll-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a Vl-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și
completările ulterioare - Completări: Partea a lll-a, din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica - Partea I, titlul I și titlul II ale părții a ll-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a Vl-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019,
modificările și completările ulterioare - Partea I, titlul I și titlul II ale părții a ll-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a Vl-a din Ordonanța de urgență a
Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare Partea a lll-a, din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare
- Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă,republicată, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civilă,republicată, cu modificările și completările ulterioare integral
- Hotărârea Guvernului nr.64/2011 pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitară a dispozițiilor în materie de stare civilă
cu tematica Hotărârea Guvernului nr.64/2011 pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitară a dispozițiilor în materie de stare civilă integral
- Ordonanța Guvernului nr.27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările ulterioare
cu tematica Ordonanța Guvernului nr.27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările ulterioare integral
Atribuții stabilite în fișa postului, precum și alte date necesare desfășurării concursului:
- întocmește, la cerere sau din oficiu - potrivit legii, acte de naștere, de căsătorie si de deces si eliberează certificate doveditoare;
- înscrie mențiuni, in condițiile legii si ale metodologiilor, pe marginea actelor de stare civila aflate in păstrare si trimite comunicări de mențiuni pentru inscriere in registre, exemplarul I sau II, după caz;
- înregistrează toate cererile in registrele corespunzătoare fiecărei categorii de lucrări, in conformitate cu prevederile metodologiei de lucru;
- Răspunde de corectitudinea datelor preluate din documentele primare si inscrise in formulare;
- Eliberează extrase de pe actele de stare civila, la cererea autoritarilor, precum si dovezi privind înregistrarea unui act de stare civila, la cererea persoanelor fizice;
- Trimite structurii informatice din cadrul serviciului, pana la data de 5 a lunii următoare înregistrării, comunicările nominale pentru nascutii vii, cetateni romani, ori cu privire la modificările intervenite in statutul civil al persoanelor in varsta de 0 — 14 ani, precum si actele de identitate ale persoanelor decedate ori declarațiile din care rezulta ca persoanele decedate nu au avut acte de identitate;
- întocmește buletine statistice de naștere, de căsătorie si de deces, in conformitate cu normele Institutului National de Statistica pe care le trimite, lunar Direcției Județene de Statistica;
- la masuri de păstrare in condiții corespunzătoare a registrelor si certificatelor de stare civila pentru a evita deteriorarea sau dispariția acestora;
- Atribuie codul numeric personal, pe baza listelor de coduri precalculate, pe care le arhiVeaza si le pastreaza in condiții depline de securitate;
- Propune anual, necesarul de registre, certificate de stare civila, formulare, imprimate auxiliare si cerneala speciala, pentru anul următor, si il comunica serviciului public comunitar județean de evidenta a persoanelor;
- Se ingrijeste de reconstituirea prin copiere a registrelor de stare civila pierdute ori distruse - partial sau total - după exemplarul existent, certificând exactitatea datelor inscrise;
- la masuri de reconstituire sau intocmire ulterioara a actelor de stare ci\/ila, in cazurile prevăzute de lege;
- Inainteaza serviciului public comunitar județean de evidenta a persoanelor, exemplarul II al registrelor de stare ci\/ila, in termen de 30 de zile de la data când toate filele din registru au fost completate, după ce au fost operate toate mențiunile din exemplarul I;
- Sesizează imediat serviciul județean de specialitate, in cazul dispariției unor documente de stare civila cu regim special;
- Primește cererile si efectuează verificări cu privire la schimbarea numelui pe cale administrativa si transcrierea certificatelor de stare civila procurate din străinătate;
- La solicitarea instanțelor, efectuează verificări cu privire la anularea, completarea, rectificarea ori modificarea actelor de stare civila, declararea dispariției sau a mortii pe cale judecătoreasca si înregistrarea tardiva a nașterii;
- Desfasoara activitati de primire, examinare, evidenta si rezolvare a petițiilor cetățenilor;
- Asigura colaborarea si schimbul permanent de informatii cu unitățile operative ale M.A.I., in scopul realizării operative si de calitate a sarcinilor comune ce-i revin in temeiul legii;
- Formulează propuneri pentru imbunatatirea muncii, modificarea metodologiilor de lucru, ;
- întocmește situațiile statistice, sintezele ce conțin activitatile desfășurate lunar, trimestrial si anual, in cadrul serviciului, precum si procesele verbale de scădere din gestiune;
- Răspunde de activitatile de selecționare, creare, folosire si păstrare a arhivei;
- Executa acțiuni si controale cu personalul propriu sau în colaborare cu formațiunile de ordine publica, in unitățile sanitare si de protecție sociala, in vederea depistării persoanelor a căror naștere nu a fost înregistrata in registrele de stare civila si a persoanelor cu identitate necunoscuta;
- Colaborează cu formațiunile de politie pentru identificarea unor cadavre si a unor persoane cu identitate necunoscuta, precum si a părinților copiilor abandonati.